3.1.Модель випускника початкової школи
· рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
· сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює інформацію;
· висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної мови;
· сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію;
· застосовує досвід математичної діяльності для пізнання навколишнього світу;
· критично оцінює факти, поєднує новий досвід з набутим раніше і творчо його використовує для розв'язування проблем природничого характеру;
· усвідомлює наслідки використання інформаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього світу та сталого розвитку, дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії;
· усвідомлює цінність власного життя та збереження здоров'я;
· виявляє підприємливість та поводиться етично для поліпшення здоров'я, безпеки та добробуту.
· має розвинуте почуття власної гідності, діє з урахуванням власних прав і свобод, поважає права і гідність інших осіб, протидіє проявам дискримінації та нерівного ставлення до особистості;
· усвідомлює себе громадянином України, аналізує культурно-історичні основи власної ідентичності, визнає цінність культурного розмаїття;
· дотримується принципів демократичного громадянства, бере активну участь у житті шкільної спільноти, місцевої громади.
· пізнає себе через художньо-творчу діяльність та мистецтво.
· керується правилами безпечної і чесної гри, уміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров'я, емоційного задоволення, гартування характеру, самовираження та соціальної взаємодії.
Основний очікуваний результат - готовність до навчання в базовій середній школі.
3.2. Модель випускника базової школи
· рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
· чітко, лаконічно та зрозуміло формулює думку, аргументує, доводить правильність тверджень;
· критично осмислює інформацію, джерела її отримання та використовує її для різних потреб;
· здійснює спілкування іноземною мовою в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміє на слух зміст автентичних текстів;
· оперує текстовою та числовою інформацією, встановлює відношення між реальними об'єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); адекватно використовує досвід, обирає й застосовує доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
· усвідомлює значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів;
· усвідомлює важливість інформаційних технологій для ефективного розв'язування математичних задач;
· розпізнає проблеми, що виникають у довкіллі, будує та досліджує природні явища і процеси;
· усвідомлює важливість природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій, ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях;
· уміє аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних, враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень;
· моделює власну освітню траєкторію, аналізує, контролює, коригує та оцінює результати своєї навчальної діяльності;
· генерує нові ідеї, вирішує життєві проблеми, аналізує, прогнозує, ухвалює оптимальні рішення, аргументує та захищає свою позицію;
· уміє співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів;
· проявляє рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження, відповідальність за спільну справу, налаштованість на логічне обгрунтування позиції без передчасного переходу до висновків;
· поважає права людини, займає активну позицію щодо боротьби із дискримінацією;
· виявляє культурну самоідентифікацію, повагу до культурного розмаїття у глобальному суспільстві;
· усвідомлює себе як відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства;
· проявляє себе емоційно стійким членом суспільства, здатним вести здоровий спосіб життя і Формувати навколо себе безпечне життєве середовище, успішно діяти в технологічному
швидкозмінному середовищі;
· виявляє готовність до вибору професії і реалізації шляхів подальшої освіти.
Основний очікуваний результат - готовність до навчання для отримання повної загальної середньої освіти.
3.3.Модель випускника повної школи
Ідеальна модель випускника ліцею – це носій національних й загальнолюдських традицій, почуттів патріотизму, любові до батьківщини, високих моральних цінностей.Випускник – людина, для якої цінностями є Доброта (вміння співчувати, бажання допомогти людям), Істина (вміння об’єктивно оцінити отриману інформацію, довести свою точку зору, що зробить його вільним у виборі шляху), Почуття обов’язку до своїх корінь (до дому, школі, своїй країні).
Випускник ліцею – це освітня, інтелектуально розвинена людина, їй притаманна широка ерудиція, висока якість знань й розуміння життя, її хід, її потреби, він в любий момент може проявити себе, дійсним, виразним, чуйним до чужого лиха. Це толерантна людина.
Випускник школи це соціально зріла, активна й демократична особистість, вільна в виборі, відповідальна за свої дії, їй притаманно почуття честі та гідності, цезаконопослушнийгромадянин, патріот своєї Батьківщини, який поважає й цінує свої традиції, звичаї, культуру. Він достатньою мірою підготовлений до майбутнього подружнього життя, знає обв’язки батька й мати.
Коментарi