Опис експозицій шкільного музею історії села

Телешівського НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок».

Шкільний музей історії села був створений в році за ініціативою учнів, учителів та батьків.Музей історії села складається з трьох підрозділів:

· « Народознавство»,

· « Історія освіти»,

· « Військова тематика».

Координуючим центром є рада музею, до складу якої входять учні 5-10класів , учитель історії Одрина В.Г., педагог-організатор Одрина Л.М., заступник директора по виховній роботі Киричок В.І., вчитель малювання та трудовогонавчання Невська К.І.. Школярі-активісти спільно з педагогом-організатором визначили проблеми та намітили шляхи їх вирішення. Свої витоки часто знають недостатньо, і тому до всього російського багато з представників молодого покоління ставляться з зневагою. Заняття краєзнавчою роботою збуджує у школярів інтерес до витоків наших, до рідної землі, до споконвічних занять предків. Створенням експозиції, присвяченої історії школи, ставиться завдання ознайомити відвідувачів музею зі сторінками історії школи і села, зі сторінками Великої Вітчизняної війни .Члени ради в результаті пошукової роботи зібрали краєзнавчий матеріал з історії школи (фотографії, особисті речі, спогади вчителів-пенсіонерів, документи, зошити, похвальні листи, шкільну та піонерську форми, піонерські та комсомольські прапори, атрибути, ).Частина експонатів письмових і речових джерел з історії школи знаходяться в експозиції на стендах , на вітражах. Члени музейного активу зібрали експонати військової тематики( фотографії ветеранів, рушниці, військова форма, нагороди, спогади ветеранів).При раді шкільного музею працює група екскурсоводів, волонтерський загін «Пошук», що здійснює волонтерську допомогу самотнім, літнім, хворим мешканцям села. Музейний актив складає 30 учнів. При музеї створена група - супутник з учнів молодших класів. В майбутньому вони також стануть екскурсоводами.

Розуміння величезних можливостей освіти «виховання історією» призвело до усвідомлення активної участі самих вчителів і їх вихованців в краєзнавчих дослідженнях. Як зберегти цей матеріал для сучасників і нащадків, виховувати в них повагу до культури та історії рідного краю? Гідним місцем зберігання, використання, популяризації, експонування, вивчення підсумків пошукової, краєзнавчої діяльності є шкільний музей.

/Files/images/muzey_shkoli/фото1.JPG /Files/images/muzey_shkoli/фото10.JPG


/Files/images/muzey_shkoli/фото2.JPG /Files/images/muzey_shkoli/фото3.JPG


/Files/images/muzey_shkoli/фото4.JPG /Files/images/muzey_shkoli/фото6.JPG


/Files/images/muzey_shkoli/фото7.JPG /Files/images/muzey_shkoli/фото8.JPG


/Files/images/muzey_shkoli/фото5.jpg /Files/images/muzey_shkoli/фото9.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 19

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.